top of page

Mina cheerleadingskor under åren

Det är inte bara skills och koreografi som utvecklas varje säsong - även kläder och skor har gått oerhört mycket framåt för varje säsong. Det är så kul att kolla tillbaka vad som var "inne" för några år sedan, därför kommer jag göra en serie med inlägg med mina cheerleadingskor, dräkter och frisyrer under åren. Här är det första inlägget - cheerleadingskor.

Reebok Classic Hi Mina första cheerleadingskor var dessa fantastiska. Kommer ihåg hur nöjd jag var över dem. De är faktiskt inte så tokiga looks-wise, men de är däremot riktigt usla som cheerskor. Kul när Nfinity släppte skomodellen Titan, eftersom de hade tagit inspiration från dessa.

Kaepa Ultralyte ÄNNU nöjdare var jag när jag fick dessa. Riktiga cheerleadingskor, wow!! Och dessutom kunde man byta färg, drömmen :')

Nike Stamina Lo Det här är på riktigt mina bästa cheerleadingskor. Bytte endast ut de för att det var opraktiskt med den röda swoosh:en. De här skorna är rejäla men ändå lätta, plus att de känns lite "bouncy" när man går. Önskar att Nike satsade mer på cheerleadingskor!

Kaepa Starlyte Testade dessa i hopp om att de skulle likna Nfinity. Gillade inte alls, så använde de bara till och från under en säsong.

Nfinity Vengeance

När Nfinity äntligen gick att beställa utan att behöva skicka via någon i USA blev det ett par Vengeance. Älskar! Dock varit nyfiken på att testa andra modeller också, men har inte riktigt haft behov av det.

Utvalda inlägg
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page